مالکیت پوشیدن (نمرات استاندارد شده).
تجزیه و تحلیل رگرسیون خطی برای آزمایش اینکه آیا عوامل اجتماعی-اقتصادی مانند وضعیت اجتماعی-اقتصادی خانواده (نمرات استاندارد) یا کفایت مالکیت کفش (نمرات استاندارد) تأثیر مستقل یا متقابلی بر استفاده محافظتی از کفش (نمرات استاندارد) دارند یا خیر، انجام شد.
برای تعیین اثر متقابل، یک متغیر اصطلاح محصول جیوه در تلویزیون قدیمی ایجاد شد، متغیر وضعیت اجتماعی-اقتصادی خانواده در کفایت مالکیت کفش ضرب شد.
تأثیر متغیرهای جنسیت (مقوله ای)، سن (مقوله ای) و پیشرفت تحصیلی (طبقه ای) کنترل شد.
تمامی متغیرها با استفاده از روش گام به گام به عقب وارد مدل رگرسیون خطی شدند. خطی بودن بین متغیرها از طریق یک ماتریس همبستگی بررسی شد که در آن هیچ یک از متغیرهای مستقل همبستگی قوی نداشتند.
مقدار آلفای 0.05 برای تعیین معنیداری آماری ارتباط دمپایی روفرشی نظر گرفته شد. یک روش حذف فهرستی برای حذف موارد با مقادیر گمشده در طول محاسبه امتیازات شاخص و آزمون ارتباط استفاده شد.

تمام 13 مورد که موقعیتهای مختلف استفاده از کفش را نشان میدهند برای تعیین امتیازات کل برای شاخص استفاده از کفش در نظر گرفته شدند.
همانطور که در جدول 6 نشان داده شده است، پاسخ های 220 موردی که به تمام موارد موجود در شاخص پاسخ داده اند، برای تعیین امتیازات شاخص کل جمع بندی شده است.
پاسخدهندگانی که برای برخی از آیتمهای شاخص چوب گردو «اعمال نمیکند» در تعیین امتیازات شاخص کل در نظر گرفته نشدند.
نمرات شاخص کل با جمع کردن مقادیر در هر موقعیت (0 برای پابرهنه، 1 برای کفش باز و 2 برای کفش بسته) تعیین شد و از 0 تا 26 متغیر بود. میانگین امتیاز برای استفاده از کفش 14.3 با انحراف معیار 6.56 بود.
ویژگی های جمعیت شناختی کودکان پاسخگو
همانطور که در جدول 1 نشان داده شده خودکار اکلیلی ، 46.4 درصد از پاسخ دهندگان دختر بودند. میانگین سنی پاسخ دهندگان 12.3 سال (1.89±، محدوده: 9-15) بود.
همانطور که در جدول 1 نشان داده شده خودکار اکلیلی ، 46.4 درصد از پاسخ دهندگان دختر بودند. میانگین سنی پاسخ دهندگان 12.3 سال (1.89±، محدوده: 9-15) بود.
پیشرفت تحصیلی کودکان در سن مدرسه با تعداد نمرات مدرسه اندازه گیری شد.
تنها 24 کودک (7.3%) هرگز به مدرسه نرفته بودند.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.